مرکب زار ۱۲۸ سری اسب

مرکب زار ۱۲۸ سری اسب بیشتر از ۴ سال در بازار مرکب شناخته شده است و برای مصرف کنندگان شناخته شده و مورد اطمینان است. مرکب سری اسب برای چاپ بنر و حتی فلکس مناسب می باشد و جز مرکب های مقرون به صرفه در خانواده مرکب نوتا (NOTA) با ماندگاری ۱۴ تا ۱۸ ماه است. مرکب زار ۱۲۸ سری اسب برای هدهای زار ۱۲۸، ۸۰ پیکولیتر مناسب است که بیشتر از ۹۰ درصد هدهای زار موجود در بازار را شامل می شوند. جوهر زار ۱۲۸ از مرکب های سیکو و کونیکا برای این مدل هدها عملکرد بهتری و در نتیجه کارایی و کیفیت بالاتر و پرژی (Purge) کمتری را در مقایسه با سایر مرکب ها برای هد زار ۱۲۸ دارد.

یاور ما در سایت باشید

با ارسال دیدگاه های خود در سایت، جهت بهبود مطالب مارا یاری فرمایید

محمود شاه ولدی در تاریخ 3 دسامبر 2019 گفته:

سلام. ممنون از همکاری شما.
دستگاه من زار ۱۲۸ .. قرمز خیلی زود دچار هد گرفتگی میشه . و این که هنگام پرچ پمپ هوا هم از ورودی و هم از خروجی باد میده . مشکل چیه

    ادمین در تاریخ 5 دسامبر 2019 گفته:

    سلام و وقت بخیر. عملکرد پمپ هوا از ورودی به خروجی می باشد، امکان نداره از هر دو هوا خارج شود و احتمالا خراب می باشد. گرفتگیه هد قرمز هم احتمالا مشکل فشار و جوهر رسانی درصورت سالم بودن تست هد می باشد.

شجاعی در تاریخ 17 اکتبر 2016 گفته:

سلام ، میخواستم بپرسم جوهر ۲۴ پیکولیتر دستگاه چاپ رو میتونم برای هد سیکو استفاده کنم ؟ مشکلی برای هد ایجاد نمیکنه ؟

    ادمین در تاریخ 17 اکتبر 2016 گفته:

    با سلام خدمت شما ، هد سیکو ۳۵ پیکولیتر هستش و جوهر ۴۲ پیکولیتر با آن متناسب نیست ، توصیه ما به شما این است که حتما از مرکب های متناسب با دستگاه چاپتون استفاده کنید چون اگر متناسب نباشد هد دستگاه شما دچار نازل گرفتگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(ضروری)
(ضروری) (ضروری)